A www.tulipancsoport.hu weboldalunk cookie-kat használ, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek! Kérjük, engedélyezze a sütiket, az oldal megfelelő működéséhez, és hatékonyabbá tételéhez.

Süti beállítások Adatvédelmi tájékoztató

Az alábbiakban szabályozhatja a sütiket:

Funkcionális sütik
Ezek a cookie-k növelik az oldal funkcionalitását azáltal, hogy néhány információt tárolnak az Ön beállításairól. Ilyen például a weboldalon kitöltött adatok megőrzése.

Statisztikai sütik
Ezek a cookie-k segítenek bennünket abban, hogy értékeljük weboldalunk teljesítményét, fejlesszük a tapasztalatok alapján az Ön felhasználói élményét.

Közösségi média és marketing sütik
Az Ön böngészési szokásaira, érdeklődési körére vonatkozó adatokat gyűjtő - jellemzően harmadik féltől származó – sütik, amelyek a személyre szabott reklámok megjelenítését teszik lehetővé.

Tájékoztatjuk, hogy a választás eltárolásához egy cookie-t kell használnunk, hogy kegközelebb is emékezzünk, ha ebben a böngészőben nyitja meg weboldalunkat.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Kötelező mesék, minden oviba készülő kisgyermeknek! Kötelező mesék, iskolakezdéshez is! (keményborítósak) Mesekönyvek ovisokról!
Menü A Tulipán Csoport
0

Kosár

A kosara üres

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.tulipancsoport.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

Tulipán Csoport Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített elnevezés: Tulipán Csoport Kft.

Cégjegyzékszám: 14-09-317730
Székhely: 7400 Kaposvár, Bajcsy-Zsilinszky utca 27.
Adószám: 28751025-2-14
Bankszámla: OTP 11743002-26488101
Nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Belügyminisztérium
Nyilvántartási száma: 51058984

Kapcsolat:

👨 Tóth Tamás
☎️+36 20 401 28 60
📭totti@tulipancsoport.hu


2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Mesefüzet és mesekönyv sorozat
Webshopban pedig a mesesorozathoz tartozó egyéb ajándéktárgyak. Kirakók, bögrék, kártyajáték, stb.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A postaköltség 1690 Ft.
Magyarországon 14 000 Ft - os összeghatár felett átvállaljuk a postaköltséget. 

A rendelés menete:

 

A megrendelőnek a weboldalon a kiválasztott termékre kattintva, majd annak a kosárba helyezése után lehetősége van utánvéttel, vagy bankkártyával, adatai megadása után vásárolni.

Részletezve:

A weboldalunkon kiválaszt egy terméket, mely megtetszett önnek, és kifizetné az érte kért összeget. Ekkor rákattint a termékre, ahol is megtalálhatja a bővebb információkat róla, valamint mesekönyvek esetén bele is lapozhat, vagy belenézhet a hangos könyvünkbe is. Ha tetszik önnek a kiválasztott termék, a kosárba helyezheti, a korsárba gomb segítségével. Ekkor eljut a következő oldalunkra, melyen megerősítjük, hogy a termék a kosarába került. Ekkor tájékoztatást nyújtunk arról, hogy a szállítási díjat átvállaljuk, ha tovább vásárol. Ekkor két lehetősége van, vagy tovább vásárol, vagy pedig a megrendelés gombra kattintva befejezi a vásárlást.

Ha tovább vásárol gombra kattint, akkor további termékeket tud a kosárba helyezni, belátása szerint.

Kosárba helyezett termékeket minden esetben az oldalon jól feltüntetett piros törlés gombbal tudja törölni, vagy hozzáadni ill. elvenni belőlük.

Ha a megrendelésre kattint, akkor részletezve láthatja, hogy mely termékeket helyezte kosárba, azok mennyibe kerülnek, és tartozik-e hozzájuk postaköltség vagy nem.

Ha összeállította megrendelését, lehetősége lesz vendégként vásárolni, vagy ha már vásárolt nálunk és regisztrált vásárló, bejelentkezni az adataival.

Ha vendégként vásárol, a következő adatokat kell megadnia:

Név, e-mail cím, szállítási és számlázási adatok, ország, irányító szám, település, cím, telefonszám.
Majd a fizetési módot is ki tudja választani: Bankkártya vagy utánvét. Ha rendelkezik ajándékutalvánnyal vagy kedvezménykóddal, azt is itt adhatja meg egy külön sorban. Ha bármilyen megjegyzése vagy gondolata van rendelésével kapcsolatban azt a következő megjegyzés dobozba tudja beírni.

Ezután az ÁSZF és az Adatvédelmi irányelvek elfogadása után, melyet egy pipa elhelyezésével az ott elhelyezett linkekre kattintva és elolvasása után tud elfogadni.

Majd el kell fogadnia azt, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséggel jár, valamint itt van lehetősége arra, hogyha legközelebb nem szeretne ennyi adatot megadni, akkor bepipálhatja, a regisztrált felhasználó szeretnék lenni gombot is. 
Hírlevél feliratkozásra is van itt lehetősége, egy pipa elhelyezésével.
A rendelés véglegesítésére gombra kattintva, egy új oldalra jut, ahol összegezzük önnek az eddigi termékeket, szállítási költséget. Itt lehetősége lesz, még egyszer átnézni mindent, ha valamit nem talál jónak, vagy javítana, a vissza gombbal megteheti azt! 

Ha bankkártyával szeretne fizetni, abban az esetben az adattovábbítási nyilatkozatot is el kell fogadni.

A rendelés elküldése után tudja kifizetni bankkártyával a rendelését, vagy  ha az utánvétes fizetést jelölte be, akkor utánvéttel fogjuk küldeni önnek, a Magyar Postával, vagy pedig a GLS - el, melyek szállítási ideje 3-5 nap.

Egy felugró köszönő oldallal búcsúzunk öntől, és jelezzük ott, hogy megkaptuk a rendelését.

Miután véglegesítette, és mi megkaptuk rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

A szerződés alakiságáról: szerződésünk nem írásban megkötött szerződésnek minősül
A szerződést nem iktatjuk
A szerződésünk nyelve: Magyar

4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-2 munkanap.

Cégünk nem vállal felelősséget a Magyar Posta és a GLS késlekedéséért. Külföldre szállításkor pedig a külföldi szállító partnereink késlekedéséért sem tudunk felelősséget vállalni.

5. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Bankkártyával történt fizetés esetén különösebb teendő nincsen. Az átvett csomagot viszont kérjük minden esetben ellenőrizze, és sérülés esetén ne vegye át a csomagot!

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. 
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

6. Szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a Magyar Posta vagy GLS kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének, díjának teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

8. Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § alapján, az Ügyfelet elállási jog illeti meg. A 20. § (2) bek. alapján az Ügyfél elállási jogát a kézhezvételtől számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. Elállás esetén az Ügyfél köteles írásban jelezni elállási szándékát és azt saját költségén postai úton, vagy emailben megküldeni a Szolgáltató ügyfélszolgálatára. Az elállási jog alóli kivételeket a rendelet 29. § (1) bek. szabályozza és tételesen felsorolja. Esetleges elállás esetén az Ügyfél köteles a rendelet 24. §, 25. §, 26. §, 27. §, és 28. § szerint eljárni, a Szolgáltató pedig a rendelet 23. §-ában megfogalmazott szabályokat követni. A fogyasztó a digitális típusú termék (e-könyv) esetén nem élhet elállási jogával.

Az elállási jog indoklás (külön magyarázat nélkül) gyakorolható.

Vásárlónk, az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

Az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket, melynek költségét a fogyasztó viseli.
Ha megrendeléskor nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választotta (pl. extra gyors kiszállítás), akkor az ebből adódó többletköltséget vállalkozásunk nem köteles megtéríteni. (csak az alap kiszállítás költségét fogjuk visszatéríteni)
Webáruházunkban extra kiszállítás nem kérhető.

Vállalkozásunk, amennyiben a visszaküldött termék jellegének, tulajdonságainak és működlésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatából eredő értékcsökkenést szenvedett el úgy azt a vásárlóra terhelheti.

Vállalkozásunk az elállástól számítva, legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.

2 -es számú melléklet:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: * 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: * 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: * 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

Az elállási nyilatkozat mintaként szerepel oldalunkon. Nem kötelező használni.

9. Kellék és termékszavatosság

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Tulipán Csoport Kft  hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Tulipán Csoport Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

10. Panaszok intézése

Fogyasztói panaszok: 

A fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.

A Tulipán Csoport Kft-vel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással törekszünk intézni a fogyasztóval.

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Email címünk: marketing @ tulipancsoport.hu Levelezési címünk: 7400 Kaposvár, Bajcsy Zs. u. 27.

Társaságunk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Társaság a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Társaság a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.

A panaszt a Megrendelő az marketing @ tulipancsoport.hu e-mail címen, illetve a 7400 Kaposvár, Bajcsy Zs. u. 27. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában közölheti. A Szállító a vevői panaszt 30 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről, valamint a jogorvoslati lehetőségekről írásban tájékoztatja a Vevőt. A válasz másolati példányát 3 évig megőrizzük.

Ha nem sikerül megoldani a problémát, vagy nincs megelégedve a panaszkezelésünkkel, úgy a fogyasztó fordulhat a ide kattintva: Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály  


FOGYASZTÓVÉDELMI OSZTÁLY
OSZTÁLYVEZETŐ: DR. KRIZSÁN ANETT
Elérhetőségek
Cím:
7400, Kaposvár, Vásártéri u. 2.
Telefon:
06 (82) 510-868
Hivatali kapu:
SMKHFOGY
KRID azonosító:
227470720
E-mail:
fogyasztovedelem@somogy.gov.hu

valamint a https://www.kormanyhivatal.hu/hu/  - ra kattintva a kormányhivatalhoz is, amennyiben ön nem Somogy Megyei.

Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR), amely ide kattintva érhető el. A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (marketing @ tulipancsoport.hu) megadása mellett küldhető be panasz. Ide kattintva tájékozódhat.

Bővebben az online vitarendezési platformról: A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 
2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online 
vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és 
tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online 
vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind 
a kereskedők számára. 
 
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon 
székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett 
kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy 
szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. 
 
Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia 
kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai 
Bizottság rendszerében való regisztrációt követően itt érheti el. 
ODRlink: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=
HU
 
Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett 
eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van polgári eljárás 
keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári 
Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint bírósághoz fordulni. A 
pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni: 
- az eljáró bíróságot; 
- a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását; 
- az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok 
bizonyítékainak előadásával; 
- azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható; 
- a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet. 
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára 
bizonyítékként hivatkozik. 

Fgytv. 29. § (11) bekezdése alapján vállalkozásunkat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára.

Békéltető testületek:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu, bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu  


Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu, bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Levelezési címe: 3300 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.  III. emelet 305.-306. szoba
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszáma: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81


Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: Dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Mitev Hrisztó
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu, zmbekelteto@zmkik.hu

 

 

Mesekönyvek ovisokról, ovisoknak!